Bursa de excelență Paulin Martinuc – Listă beneficiari 2024-2025
Lista_beneficiari_Bursa_de_excelenta_Paulin_Martinuc
Burse școlare 2024-2025
anunt burse 2024-2025
Listă elevi – Clasa a IX-a
An școlar 2024 – 2025
Lista elevi clasa a-IX-a
– BACALAUREAT 2024 –
bac_2024_a1
bac_2024_a2
calendar_Bac_august_2024
Rezultate competențe lingvistice și digitale
Rezultate_Competente_Bac_2024Anunt_2024_Repartizare_competente_LCI_27iun
Bac_2024_Repartizare_competente_LCI_27iun
ÎN ATENȚIA TUTUROR CANDIDAȚILOR
LA EXAMENUL DE BACALAUREAT 2024
Repartizare competențe lingvistice într-o limbă de circulație internațională – SCRIS – miercuri, 26 iunie
Bac_2024_Repartizare_competente_LCI_SCRISAnunt_Proba_C_Bac_2024_1
Repartizare competențe lingvistice într-o limbă de circulație internațională
Bac_2024_Repartizare_competente_LCI
Repartizare competențe digitale
Bac_2024_Repartizare_competente_DIG
Repartizare competențe limba română
Bac_2024_Repartizare_competente_limba_romana_Ghica
Anunț licitație
Anunț de participare la licitație pentru ÎNCHIRIERI spații
anunt licitatie spatii
HCA nr. 2129 din 05.04.2024
ACORDAREA INDEMNIZAȚIEI PENTRU TITLUL ȘTIINȚIFIC DE DOCTOR PERSONALULUI ÎNCADRAT ÎN ÎNVĂȚĂMÂNTUL PREUNIVERSITAR
HCA_2129_05_04_2024
Anunț de presă
„DOTAREA CU LABORATOARE INTELIGENTE A COLEGIULUI NATIONAL GRIGORE GHICA DOROHOI”
Anunt incepere proiect SmartLab_CN_Ghica
Clasa a IX-a B – Matematică-Informatică – Informatică intensiv
2023 – 2024
9A_2023_2024
Clasa a IX-a A – Matematică-Informatică – Engleză intensiv
2023 – 2024
9B_2023_2024
– BACALAUREAT 2023 – Sesiunea AUGUST –
- În atenția candidaților
vizualizare_lucrari_bac_august_2023
Contestatii_BAC_august_2023
Anunt_BAC_august_2023
ANUNT_eliberare_acte_sudii_2023
– BACALAUREAT 2023 –
- În atenția candidaților
afisare_rezultate_bac2023
depunere_contestatii_bac2023
Model cerere contestație BAC 2023
CERERE CONTESTATIE
Model-cerere-contestatie-BAC-2023 (editabil)
GHICA_Proba_Ed_Repartizare
GHICA_Proba_Ec_Repartizare
INFORMAȚII UTILE PRIVIND DESFĂȘURAREA BACALAUREATULUI – 2023
INFORMAȚII UTILE PRIVIND DESFASURAREA BACALAUREATULUI_2023
REPARTIZARE proba E.a) – Limba și literatura română
Important!
- Toate informațiile în legătură cu proba Ea se găsesc afișate la Centrul de Examen.
- Accesul în Centrul de Examen pentru elevi se face în intervalul orar 7,30-8,30.
Succes !
Programul de activități – Săptămâna verde
-
27 – 31.03.2023
program_activitati_Saptamana_verde
– În atenția elevilor înscriși la examenul de bacalaureat 2022 –
sesiunea august-septembrie
Proba C, de evaluare a competențelor într-o limbă străină, va avea loc în următoarele zile:
-
26 august 2022, proba de înțelegere a unui text audiat și proba scrisă.
-
Proba de înțelegere a unui text audiat începe la ora 12.00, cu durată de 20 minute, iar cea scrisă la ora 13.00, cu durată de 120 minute.
-
Elevii vor fi prezenți cu cel puțin o jumătate de oră înainte de începerea probelor!
-
https://asachibt.ro/examene/bacalaureat/545-proba-c-bacalaureat-2022
-
29 august 2022, proba orală, conform planificării individuale pe ore; candidații vor fi prezenți cu cel puțin 30 de minute înainte de ora planificată.
Proba D, de evaluare a competențelor digitale, se va desfășura în laboratoarele de informatică ale COLEGIULUI TEHNIC „GHEORGHE ASACHI” – BOTOȘANI, în ziua de 25 august 2022, între orele 12,30 și 14,30.
Candidații vor fi prezenți la ora 12,30.
Se interzice candidaților să pătrundă în sală cu orice fel de lucrări: manuale, dicționare, notițe, însemnări etc., care ar putea fi utilizate pentru rezolvarea subiectelor, precum și cu telefoane mobile și cu orice mijloc electronic de calcul sau de comunicare.
Nerespectarea dispozițiilor referitoare la introducerea de materiale interzise în sala de examen duce la eliminarea din examen a candidatului de către președintele comisiei de examen, indiferent dacă materialele interzise au fost folosite sau nu.
https://asachibt.ro/examene/bacalaureat/544-proba-d-bacalaureat-2020
repartizare_proba_A_22_08_2022
mate_info_2022_CN_Ghica
Anunt_inscriere_clasa_a_IX_a_2022_2023
Procedura operațională de atribuire a orelor de consiliere
Procedura_operationala_de_atribuire_a_orelor_de_consiliereAnunt_reexaminare
– BACALAUREAT 2022 –
C O N T E S T A Ț I I – iunie-iulie 2022
CN_Ghica
CN_Ghica_CERERE
Repartizare competențe engleză / franceză – SCRIS – 15 iunie, ora 11.30
Bac_2022_Repartizare_competențe_engleză_franceză_SCRIS_Ghica
Repartizare competențe engleză / franceză – ORAL
Bac_2022_Repartizare_competențe_engleză_franceză_ORAL_Ghica
Repartizare competențe digitale
Bac_2022_Repartizare_competențe_digitale_Ghica
Repartizare competențe limba română
Bac_2022_Repartizare_competențe_limba_română_Ghica
Anunț concurs post Contabil – Nr. 3444 din 27.05.2022
Anunt_concurs_post_Contabil_Nr_3444_din_27_05_2022
Anunț concurs post Paznic – Nr. 3202 din 16.05.2022
Anunt_concurs_post_Paznic__Nr_3202_din_16_05_2022 Bibliografie_concurs_post_PaznicNota_ME_27648_15.04.2022_corigente
Decizia_229_15_03_2022_Comisie_simulare_bac_2022
CERERE adeziune – Asociația „Grigore Ghica 2014” – Dorohoi
Situație vaccinare împotriva Covid-19
- personal didactic: 38 / 51 (75%)
- personal didactic auxiliar: 3 / 6 (50%)
- personal nedidactic: 2 / 9 (22%)
TOTAL: 43 / 66 (65%)
cerere_inscriere_clasa_a_IX_a_CN_Ghica
INSCRIERI_Bac_august_septembrie_2021_CN_Ghica
Rezultate_concurs_Secretar_sef_Nr_2368_din_27_05_2021
Anunț concurs post Secretar șef (1 normă) – Nr. 1739 din 28.04.2021
Anunt_concurs_post_Secretar_sef_Nr_1739_din_28_04_2021
Nr. 1739 din 28.04.2021
A N U N Ț
Colegiul Național Grigore Ghica Dorohoi, județul Botoșani, organizează concurs, în baza HG 286/2011, modificată prin HG 1027/2014, la sediul din Dorohoi, str. Grigore Ghica, nr. 41, județul Botoșani, pentru ocuparea unui post contractual vacant, de secretar șef, cu normă întreagă, cu încadrare pe perioadă nedeterminată.
Condiții specifice postului :
- Studii superioare juridice/ economice/ IT/ administrative/ management
- Vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului : 5 ani
- Cunoștințe de legislație
- Cunoștințe de operare MS Office (Excel, Word)
- Cunoștințe salarizare, resurse umane
Dosarele se depun la sediul din Dorohoi, str. Grigore Ghica, nr. 41, județul Botoșani, în intervalul 28.04.2021 – 14.05.2021, între orele 10 și 15.
Dosarul va conține :
- Cererea de înscriere la concurs adresată directorului unității școlare
- Copie act de identitate (CI sau pașaport valabil)
- Copii ale documentelor care atestă nivelul studiilor și a altor specializări
- Carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau specialitatea studiilor, în copie
- Cazierul judiciar, valabil
- Adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată de medicul de familie sau de unități sanitare abilitate
- Curriculum vitae
Toate documentele vor fi prezentate și în original, în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.
Relații suplimentare se pot obține la sediul unității sau la tel. 0231613464.
Tematica de concurs :
- Organizarea și funcționarea sistemului național de învățământ preuniversitar
- Conducerea unităților de învățământ preuniversitar de stat
- Funcțiile didactice, didactice – auxiliare și nedidactice din învățământul preuniversitar
- Protecția informațiilor clasificate, definiții, informații cu caracter de secret de serviciu
- Reglementări privind activitatea de soluționare a petițiilor
- Actele de studii și documentele școlare în învățământul preuniversitar
- Contractul individual de muncă, salarizare
- Cunoștințe de legislație privind emiterea deciziilor, a adreselor oficiale și a adeverințelor
- Cunoștințe de legislație privind acordarea de burse, bani de liceu
- Cunoștințe generale de arhivare
- Cunoștințe de operare pe calculator (Excel, Word)
- Cunoștințe generale de gramatică și ortografie a limbii române
PROCEDURA DE DESFĂȘURARE :
- Selecția dosarelor
- Proba scrisă
- Proba practică
- Interviul
BIBLIOGRAFIE
- Legea Educației Naționale nr.1/2011 cu modificările și completările ulterioare
- OMENCS nr.5079/31.08.2016 privind Regulamentul de organizare și funcționare a unităților de învățământ preuniversitar cu modificările și completările ulterioare
- Legea 53/2003 Codul muncii cu modificările și completările ulterioare
- HG500/2011 privind registrul general de evidență al salariaților, cu modificările și completările ulterioare
- Legea 284/2010, legea cadru privind salarizarea unitară a personalului plătit din fondurile publice, actualizată
- Legea 285/2010 privind salarizarea în anul 2011 a personalului plătit din fondurile publice, cu modificările și completările ulterioare
- Legea 63/2011 privind încadrarea și salarizarea în anul 2011 a personalului didactic și didactic-auxiliar din învățământ, cu modificările și completările ulterioare
- OMECTS nr.5565/2011 pentru aprobarea Regulamentului privind actele de studii și al documentelor gestionate de unitățile de învățământ preuniversitar
- Ordinul 5576/ oct.2011 privind aprobarea Criteriilor generale de acordare a burselor elevilor din învățământul preuniversitar de stat, modificat și completat cu Ordinul 5085/sept 2019 al MECTS
- HG 1488/2004 privind aprobarea criteriilor și a cuantumului sprijinului financiar ce se acordă elevilor în cadrul Programului național de protecție socială „Bani de liceu” actualizată
- HG 712/2018 de modificarea criteriilor de acordare a sprijinului financiar ce se acordă elevilor în cadrul Programului național de protecție socială „Bani de liceu”
- Legea 477/2004 privind codul de conduită a personalului contractual din autoritățile și instituțiile publice
- Legea 16/1996 privind Arhivele Naționale, actualizată
Etapa de concurs | Data/perioada | ora |
Publicarea anunțului în Monitorul Oficial | 28.04.2021 | |
Înscrierea | 28.04 – 14.05.2021 | 10 – 15 |
Evaluarea dosarelor | 17.05.2021 | 10 – 12 |
Afișarea rezultatelor în urma selecției dosarelor | 17.05.2021 | 13 |
Depunerea contestațiilor privind rezultatele selecției dosarelor | 17.05.2021 | 13 – 14 |
Afișarea soluționării contestațiilor | 17.05.2021 | 15 |
Proba scrisă | 25.05.2021 – 2 ore | 10 – 12 |
Proba practică | 26.05.2021 – 1 oră | 10 – 11 |
Interviu | 27.05.2021 | 10 |
Afișarea rezultatelor | 27.05.2021 | 14 |
Depunerea contestațiilor | 27.05.2021 | 14 – 16 |
Soluționarea contestațiilor | 28.05.2021 | 9 – 11 |
Afișarea rezultatelor finale | 28.05.2021 | 12 |
BURSE_APROBATE_SEM_II_2020_2021
Anunt burse merit si sociale lit
OME.MS3235.93.2021. organizarea activitatii in unitatile de invatamant
Scenarii aprobate CJSU – Adresa nr.1271
PROCEDURA OPERAȚIONALĂ
Privind selecția beneficiarilor de laptopuri în cadrul
Proiectului privind învățământul secundar ROSE
Sprijin și unitate prin competență spre o carieră europeană de succes (SUCCES)
- Procedura operationala ROSE
- declaratie pe proprie raspundere
- cerere laptop
- lista solicitantilor laptopuri ROSE
- Rezultatele selectiei beneficiarilor de laptopuri in programul ROSE
Platforma națională de informare cu privire la vaccinarea împotriva COVID-19
Cerere-alocatie-de-stat-pentru-tinerii-care-au-implinit-varsta-de-18-ani
Conditii_specifice_ocupare_posturi
Anunț concurs post paznic (1 normă) – Nr. 1969 din 06.01.2020
Anunt_concurs_post_paznic_Nr_1969_din_06_01_2020
Anunț concurs post îngrijitor (1 normă) – Nr. 1510 din 21.11.2018
Anunt_concurs_post_ingrijitor_Nr_1510_din_21_11_2018