Acasă » Concursuri » Colegiul Național „Grigore Ghica” Dorohoi – Performanță notabilă la Olimpiada Națională de Limba Engleză – FOTO

Colegiul Național „Grigore Ghica” Dorohoi – Performanță notabilă la Olimpiada Națională de Limba Engleză – FOTO

    Olimpiada Națională de Limba Engleză, la care a participat un număr de 301 elevi, s-a desfășurat la Colegiul Național Pedagogic „Constantin Brătescu” din Constanța în perioada 2-6 aprilie 2018.  

Lotul județului Botoșani a fost alcătuit din opt elevi (4 pentru secțiunea A, respectiv Normal și 4 pentru secțiunea B, respectiv Bilingv). Colegiul Național „Grigore Ghica” Dorohoi a fost reprezentat de elevele Sara Beșleagă (clasa a XI-a D) și Miruna Mihuță (clasa a XII-a D).

În urma evaluării celor trei probe: Use of English, Integrated skills (listening și eseu) și proba orală, Sara Beșleagă, dintre cei 41 de elevi participanți la secțiunea A, a obținut un rezultat remarcabil, respectiv 96 de puncte din 100, al patrulea punctaj ca medie, unic în județ, obținând astfel mențiune.

„Experiența mea la etapa națională a Olimpiadei de limba engleză a fost mai mult decât o confirmare a competențelor mele lingvistice, mai mult decât o ascensiune a mea. A fost umană. Cu ezitări, emoții, mici îndoieli și temeri, complexe. Am trecut printr-un adevărat rollercoaster emoțional și am plecat din Constanța cu un bagaj spiritual mult mai mare decât cel cu care am sosit. Am comunicat. Am avut ocazia de a fi aproape de locuri și oameni care m-au învățat că esențial este, în final, să participi și să câștigi. Nu premii sau mențiuni. Pentru mine, mai de preț decât validarea în sine a propriilor cunoștințe, a fost ceea ce am acumulat ca spirit – experiența, persoane de al căror suflet am ramas conectată și care mi-au devenit prieteni. Să adun toate acele momente încărcate de emoție, toate replicile interesante culese din tren, toate apusurile mici și roz privite pe faleză sau prin geamuri prăfuite de autocar, toate zâmbetele prietenoase și încurajările evaluatorilor, să cuprind întreaga diversitate și multiculturalismul cu care m-am întâlnit și să le prefac pe toate în devenire, într-o fărâmă din ceea ce sunt acum. Am avut ocazia de a ridica ștafeta mai sus decât obișnuiam să o fac. Să mă cunosc, să mă împrietenesc cu propriul meu potențial și să învăț să am mai multă încredere în mine. Cât despre probele în sine, au fost niște parametri importanți pentru evaluarea mea. În mod special mi-a plăcut ideea de feedback, posibilitatea de a ne întâlni evaluatorii în urma corectării lucrărilor noastre. Toate momentele în care am avut șansa să interacționez, să descopăr, să bucur și să mă bucur m-au adus în punctul în care să uit de micile nemulțumiri și să tolerez desfășurarea defectuoasă și organizarea deficitară ale olimpiadei. Obținerea mențiunii, fiind al 4-lea punctaj ca medie, 96 din 100 de puncte, a reprezentat pentru mine o încurajare și un imbold pentru viitor. În spatele rezultatului, stau ore de studiu individual, susținerea necondiționată a părinților, doamna profesoară care m-a stimulat, motivându-mă și ajutându-mă în permanență, oameni care au crezut în mine și în potențialul meu. Numai prin ei am reușit. Sunt atât de recunoscătoare doamnei profesor Otilia Puiu, căreia vreau să îi mulțumesc din inimă! Ea a fost cea care mi-a inspirat întotdeauna motivația, încrederea și profesionalismul de care aveam nevoie.”   (Sara Beșleagă)


Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: